2017. június 20., kedd

Minek nevezzelek?

Megkérdezték a gyerekeim, hogy lány babákat nincs-é kedvem varrni. És lett kedvem. Nálam eddig a babahajnál bukott meg az alkotás. Nem szeretem az egyszerű fonal hajat. Sem azt, amikor kilátszik a babahajszálak között a baba bőre. Megtanultam hát meghorgolni a haj alapját, amikor Szabi babát varrtam. - köszi Eszter a tippet! Aztán rájöttem mitől lesz nekem tetsző a fonal haj! Ez alábbi fotókon már igazi haja van a babának. 

A másik kérdés, hogy adjak-e nevet a babáknak. Illetve az alkotás végére mindig megszületik a név is, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt publikussá is kell tennem. Pont, mint mikor kiskutyáink születtek...Szóval minden babának van törzskönyvi neve, de a leendő gazdi nyugodtan átkeresztelheti. 

JANKA baba 30 cm magas, pihepuha pamutvászonból készült. Szelíd, jószívű, sokoldalú. Szereti a természetet. Igazi jóbarát. 
Ára: 7.900 Ft
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése